Frustration

Ibland blir det inte som man tänkt sig. Ibland blir det bra. Ibland skapar det frustation. Jag hade tänkt sy färdigt min höstkjol idag, men jag har visst inte kurvorna på de rätta ställena. Nu får jag ändra och sy om. Får se när jag blir färdig. Tur att tyget har kostat mig 10 kr om jag inte får ordning på kjolen. Idag har jag skaffat mig nytt tyg. Vi åkte ner till Göteborg och jag gick in på Stoff och stil. Där köpte jag mig fleece till en tröja och tog med höstens kataloger. Nu ska jag krypa upp i soffan bläddra i katalogerna och skaffa mig nu inspiration och lust att sy så att jag blir färdig med min kjol en dag. Vad gör ni för att tanka inspiration?

Det här inlägget postades i tyg och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

