ordning och reda

Har ett smyckeskrin som jag köpt på loppis för ett tag sedan. Jag gillar detta smyckeskrin, men alla mina små örhängen hamnar huller om buller. Detta kan göra mig tokig när man ska iväg på morgon. Nu har jag lös detta problem med hjälp av skumgummi. Skumgummin kommer från lådor som glas saker har legat i. Jag klippte till lagom stora bitar av skumgummi för att sedan skära skåror som jag kunde trycka ned mina örhängen i. Nu slipper jag leta och kan ta de örhängen jag vill ha med en gång.

 

Kommentera

