Vänner emellan – metall

Nu var det dags för fotoutmaningen Vänner emellan hos Edith och jag. Denna gången är det metall som är utmaningen. När jag läste ordet metall började genast tankarna snurra. Skulle jag fota blänkande metall som t ex smycken eller bruksföremål, eller skulle jag fota metall som tappat sin glans. Det blev det senare. Inte långt där ifrån jag bor finns ett ställe där en gammal motorcykel och säng ligger. Detta ställe fascinerar mig. Varför ligger grejerna där? Vem körde på motorcykeln? Spännande! Kanske jag en dag hittar på en berättelse om platsen. Så här blev mina kort.

mc gammal

mc handtag

säng

För att se fler bidrag klicka här.

6 thoughts on “Vänner emellan – metall

Kommentera

