Innan ordning

image

Japp! Innan ordning råder kaos. Jag ska göra ordning storgrabbens rum.  Nu har jag börjat flytta saker och spackla. I morgon hoppas jag hinna flytta ut det jag behöver samt slipa. Håll tummarna för mig!

image

image

Nu försvinner solar och gula väggar för svart och blått. Färg och bård vald av mig innan vår stora guldklimp kom till världen.  Det är dags att elva år senare ändra. Vart tar tiden vägen? Ska bli spännande att se hur det blir. Fortsättning följer 🙂

Kommentera

