Höst

image

Hösten och jag är här igen 🙂 Efter ett mycket långt uppehåll känner jag för att skriva på bloggen igen. Det jag kan konstatera är att livet inte alltid blir som man tänkt sig.

Bloggen kommer att fortsätta handla om pyssel, sömnad, loppisfynd och foton. Det kan också bli så att det kommer med en och annan fundering kring livet. Japp, nu kör vi!

image

Glöm inte att stanna upp! Titta! Lyssna! Tänk vad mycket vackert vi springer förbi när livet rusar på. Se även upp så inte livet springer ifrån dig och du hamnar i väggen. Där är jag. Nu får jag sänka tempot för kroppen tvingar mig. När jag orkar titta hinner jag nu se.

Kommentera

